Robi wrażenie wizualne. Wydech naprawdę daje znać że pod maską siedzi V8 - jak na dzisiejsze Eco standardy cieszę się że powstają dalej takie samochody
Wrażenia
2,0
Silnik
Dwie gwiazdki jedynie za dźwięk. Auto jak na 460 koni nie jedzie w ogóle. Do 6 tysięcy obrotów auto ospale, wolne, mułowate. Od 6 tysięcy obrotów pojawia się moc którą w mgnieniu oka się kończy. Passat 2.0 TSI 280 koni miażdży pod kątem przyspieszenie mustanga jak chce.
3,0
Skrzynia biegów
Manual, średnio precyzyjny. Przy szybszym wbiciu drugiego biegu potrafi zazgrzytać. Na plus dobre wyczucie drazka zmiany biegów
1,0
Układ jezdny
Spodziewałem się więcej po aucie które nosi miano amerykańskiego sportowca. Auto miękkie, pływające po drodze. Zawieszenie kiepsko reagujące na szybkie zmiany kierunku jazdy.
5,0
Karoseria
Robi wrażenie nawet dziś gdzie mustangów już jest sporo na drogach. Zdąża się że ludzie dalej robią sobie przy nim zdjęcia. To jest plus :)
Komfort
2,0
Widoczność
Cofanie tylko z kamerka cofania ;) widoczność do przodu lepsza niż w konkurencyjnym Camaro i za to jedna gwiazdka więcej
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca porównywalna do audi TT jeśli chodzi o środek. Za kierowcą 183cm ciężko jest usiąść
5,0
Wyciszenie
Nie ma to totalnie znaczenia przy tym wydechu ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunkowo niskie spalanie jak na 5l v8
5,0
Stosunek jakość/cena
Najtańsze V8 robiące wrażenie na ulicach
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 Ti-VCT 460KM 338kW
[l/100km]