Karoseria
: Trzeba dbać, oklejać foliami albo ewentualnie ceramika. a w szczególności jak auto służy jako daily i stoi pod chmurką.
5,0
Całokształt
Jest to zdecydowanie najlepsze auto jakie miałem okazje użytkować, piekielnie szybkie, prezentuje się przepięknie przyciąga wzrok bardziej niż obecne porsche, audi czy mercedesy, Silnik prosty i dość tani w eksploatacji i co najważniejsze nie jest uturbionym silnikiem z kosiarki z krótkim interwałem pomiędzy remontami, prowadzi się bajecznie układ kierowniczy na ogromny plus, jeżeli chodzi o komfort jest na dość wysokim poziomie oczywiście nie na poziomie Lexusa ale i tak jest dobrze, drogne wady to jakość wykończenia w środku i to tam naprawdę tyle. Auto śmiało nadaje się jako daily co też sam od niedawna czynię spalanie na poziomie nowoczesnych suv i co najlepsze nawet tych hybrydowych, na mieście sprawdza się bardzo dobrze, z lekko nogą można spalać pomiędzy 11 - 13.
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękny.
5,0
Skrzynia biegów
To nie te same ospałe skrzynie z auto amerykańskich.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W utrzymaniu to mondeo + Focus ;) + to co w autach semi sportowych ukłach hamulcowy pod stałą obserwacją i olej hamulcowy co ok 10 k km i skrzynia w automacie co 30-40 k km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Drugiego auta które wzbudza tak pozytywne emocje i jest przy tym tak tani w eksploatacji ze świecą szukać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
[l/100km]