Inne
: Strasznie kiepskie jest odizolowanie termiczne przy tunelu. Po dłuższej jeździe zaczyna, to być naprawdę uciążliwe i denerwujące.
5,0
Całokształt
Ciekawa pozycja na rynku motoryzacyjnym. Jako daily oraz drugie auto -rewelacja. Uczy pokory zdecydowanie. Jeżeli chodzi o dłuższe trasy i pakowność też daje radę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczna jednostka o ile można tak powiedzieć o wolnossącym silniku
4,0
Skrzynia biegów
Co do kultury pracy 6st. automatu szału nie ma. Stara generacja ale pancerna. Nie mniej czuć zmianę biegów. Elastyczność jak Cię mogę. Nadrabia wytrzymałością.
5,0
Układ jezdny
Dla miłośników uślizgów idealna konstrukcja.
2,0
Karoseria
Jakość poskładania elementów... ciężko nazwać jakością. Bylejakość w lakierze (indywidualnie zamawiany za dopłatą) i spasowaniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie nie ma problemu.
5,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na plus wentylowane fotele (niedostępne w wersji Recaro).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód jest komfortowy -tył... równie dobrze mogłoby nie być kanapy.
4,0
Wyciszenie
Tutaj szału nie ma wielkiego ale i dramatu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO i ich ceny, to zdecydowanie przegięcie przez duże P.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wykończenie vs cena -inaczej nie może być.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zaznałem żadnych, a więc spory +
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na ten moment nic się nie zadziało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
[l/100km]