Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mustang VI Fastback Facelifting

Kris, ponad rok temu
Silnik 5.0 Ti-VCT 460KM 338kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford Mustang VI Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 460KM 338kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,57
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Na trasy ideany 9-10 l/100 przy mocy 460 KM.
5,0
Całokształt
Super wózek dla boomera
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest wysokoobrotowy i zaczyna bardzo dynamicznie przyspieszać dopiero od 4000 obrotów i można go kręcić do 7500. To wysokoobrotowa V8, trochę inna w zachowaniu od V8 z Challengera. Gdy zaczyna przyspieszać to robi to coraz dynamiczniej i nie zdycha aż do czerwonej linii. Przy włączeniu automatycznego międzygazu super podbija obroty przy redukcjach biegów.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę za długie przełożenia co w połączaniu z europejskim mostem 3.73 daje bardzo dobrą ekonomikę na trasach ale przyspieszenia ma gorsze od wersji przedliftowej a także amerykańskiej. Na 4 biegu o przełożeniu 1 osiąga prędkość maksymalną 265 km/h. 5 i 6 bieg to nadbiegi. Mocy i momentu jest na tyle, że można swobodnie ruszać z dwójki i ekonomicznie jeździć w zakresie 2200- 1500 obr/min
4,0
Układ jezdny
W trybie sport+ idealny, szybko reaguje. Stabilny przy dużych szybkościach. Zawieszenie Magneride robi swoje ale w trybie Drag ( do jazdy na 400m) Mustang ma wyłącone wszystkie ograniczniki i potrafi wierzgać a nawet próbować zabić. W trybie torowym jest poprawny ale czuć ciężki przód.
4,0
Karoseria
Poprawna ale szczeliny mogłyby być równiejsze.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra, trochę szeroki przedn i słupek. Do tyłu dobrze, jest też kamera cofania z pokazywaniem toru jazdy.
4,0
Ergonomia
Całkiem spory bagażnik jak na sportowe coupe. Z tyłu miejsce na 2 osoby na średnie trasy. Ze względu na nisko osadzone tylne siedzenia średnio wysokie osoby nie zahaczają o tylną szybę. Fizyczne przełączniki klimy, trybów jazdy, głośności, w połączeniu z obsługą głosowa to pozytywne cechy tego samo6chodu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi dobrze, fajne wentylowane fotele ale w Camaro klima wydajniejsza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu idealnie, z tyłu poprawnie.
5,0
Wyciszenie
Nie jest cicho bo ma być słychać V8
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę kosztuje przegląd bo to 10 l oleju, stożkowy filtr powietrza, klocki do Brembo. Potem kiedyś 8 świec.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie było nic lepszego w tym czasie za te pieniądze. Teraz za Mach1 trzeba zapłacić około 320 tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.0 Ti-VCT 460KM 338kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Mustang VI Fastback Facelifting