Ocena kierowcy - Ford Mustang VI Fastback Facelifting
SS,
6 lat temu
Silnik 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
4 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,57
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Świetny samochód, wart swojej ceny, komfort na długich trasach i spalanie 8.5 litra przy 125km/h :) Mocy pod dostatkiem, skrzynia 10AT spisuje się doskonale, emerycko na normalu i doskonale na sporcie. Jest miękko na oponach, twardsza była Civic IX na 17 stkach :) W praktyce do 100 km h nie łapie trakcji jeśli gaz jest w podłodze, trzeba uważać. Masa ponad 1750 kg pozwala czuć się pewnie w zakrętach przy wyższej prędkości.
Wrażenia
5,0
Silnik
V8, bez zbędnych komentarzy :) silnik z aktywnym wydechem daje niesamowite wrażenia z jazdy
5,0
Skrzynia biegów
10at speedshift radzi sobie z tą masą idealnie. W trybie sport zmienia biegi szybko i ciągnie do ponad 6k obrotów, łopatki działają na każde polecenie, chcesz zbić 3 biegi, masz. Skrzynia w trybie sport pozwala na jazdę z wyłącznie manualny trybem na łopatkach.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest naprawdę świetne na polskie drogi, to nie jest twardy i sztywny samochód.
4,0
Karoseria
Bajecznie :)
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze, kamera tył, lusterka, w których widać wszystko, dłużej zajmuje wyczucie przodu i końca maski, ale to kwestia wprawy
4,0
Ergonomia
:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów, wentylowane fotele, klima działa szybko i sprawnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu jest ok dla dzieci lub ludzi poniżej 170cm, z przodu dla każdego jest komfortowo
5,0
Wyciszenie
Nie słuchać prędkości w tym samochodzie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali dobrze, 17 w korku, ale mało w nich stoję, auto na trasy jest perfect
5,0
Stosunek jakość/cena
Tak, warto!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To się okaże, ale z uskyszanych to - słychać paliwo w baku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
[l/100km]