Szukaj

Oceny Ford Mustang VI Fastback Facelifting

Podsumowanie 7 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Ford Mustang VI Fastback Facelifting - Oceń swoje auto
4,62
średnia ocena z 7 ocen
9% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Oceny Ford Mustang VI Fastback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Ford Mustang VI Fastback Facelifting

4,7
~SS
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Mustang jest samochodem do codziennego użytku, patrząc na niego wg powiedzenia "co kto lubi" to nie można się przyczepić do jego drobnych niedoskonałości. Po przejechaniu 20 000 km wydaje się na paliwo ponad 10 000 zł, co daje 50 gr za kilometr, to nie tak tragicznie prawa? (Civic za km to 35 gr). Jest komfortowy i szybki, ale można się nim też przyjemnie toczyć po mieście 50km/h i spalać mniej niż 7 litrów. Co do zasięgu, 400 km na baku...
4,6
~SS
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Świetny samochód, wart swojej ceny, komfort na długich trasach i spalanie 8.5 litra przy 125km/h :) Mocy pod dostatkiem, skrzynia 10AT spisuje się doskonale, emerycko na normalu i doskonale na sporcie. Jest miękko na oponach, twardsza była Civic IX na 17 stkach :) W praktyce do 100 km h nie łapie trakcji jeśli gaz jest w podłodze, trzeba uważać. Masa ponad 1750 kg pozwala czuć się pewnie w zakrętach przy wyższej prędkości.
4,7
~Kris
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Bardzo porządne auto. Świetnie się prowadzi,dobrze przyspiesza,wygodne.Auto godne polecenia.
3,9
~Marcin
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Noo, jakbym miał się na siłę przyczepić to są małe lusterka zewnętrzne, i ciężko wsiąść z tyłu...
5,0
~ZBIGNIEW
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
4,6
~Kris
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 460KM 338kW
Silnik jest wysokoobrotowy i zaczyna bardzo dynamicznie przyspieszać dopiero od 4000 obrotów i można go kręcić do 7500. To wysokoobrotowa V8, trochę inna w zachowaniu od V8 z Challengera. Gdy zaczyna przyspieszać to robi to coraz dynamiczniej i nie zdycha aż do czerwonej linii. Przy włączeniu automatycznego międzygazu super podbija obroty przy redukcjach biegów. (Silnik)
4,9
~Drex
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Ford Mustang VI Fastback Facelifting