Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mustang V Coupe

artur_stępień, 6 lat temu
Silnik 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 145 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Mustang V Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW 2004-2014 - Oceń swoje auto
4,07
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie jak na 4.6L jest zwyczajnie śmieszne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Z tyłu most, oraz wał napędowy. Nie ma za wielu mechaników w Polsce, którzy są w stanie zająć się dobrze mostem.
5,0
Całokształt
Idealny w trasę, miasta nie lubi. Wygodny choć mało wyposażony (szczyt elektryki to radio, elektryczne siedzenie kierowcy i elektryczne lusterka oraz szyby). Ale za to silnik nadrabia wszystko. 100% chętnych na ponowny zakup mówi wszystko XD.
Wrażenia
5,0
Silnik
V8, lepsze może być już tylko V12. Silnik prosty jak budowa cepa. Ceny części w brew pozorom porównywalne z Mondeo.
5,0
Skrzynia biegów
W miarę krótki skok skrzyni, ale sprzęgło jak w Ursusie C360. Więc noga Pudzianowskiego wskazana.
4,0
Układ jezdny
Podobno ma kontrolę trakcji ale jeszcze nikt jej nie widział.
4,0
Karoseria
Sporo elementów z kompozytów. A to co blaszane jest ocynkowane. Więc rdza tylko jeśli topielec albo źle posklejany po wypadku. Przód maski bardzo podatny na kamienie.
Komfort
3,0
Widoczność
Widać niestety mało (poza bocznymi lusterkami). Długa maska bo przecież V8 i niski kąt nachylenia szyby oraz z tyłu małe okienka nie pomagają trzeba więc uważać.
4,0
Ergonomia
Kierowca i pasażer z przodu idealnie. Siedzenia wygodne, miejsca sporo, w ogóle nie męczy jazda. Z tyłu natomiast to maks 180 wzrostu a do wygodnej jazdy 170. W tylnych fotelach ISOFIX. Bagażnik całkiem pojemny oraz składane tylne fotele (po co komu kombi XD).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w standardzie. Grzeje, chłodzi. Najbardziej brakuje climatronic'a ale za V8 to mała cena
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu idealnie, do 185-190cm wzrostu. Siedzenia wygodne, miejsca sporo, w ogóle nie męczy jazda. Z tyłu natomiast to maks 180 wzrostu a do wygodnej jazdy 170cm.
4,0
Wyciszenie
Kto kupuje amerykańskie V8 dla cichej jazdy :D Do 100-110km/h jest w miarę cicho. Przy 3k obrotów natomiast słychać już jak szczeka na inne samochody XD
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty części porównywalne z Mondeo, nawet te Motorcrafta. Koszty paliwa to już zależy jak go traktujesz, możesz spalać tyle co sedan, a możesz też spalać tyle co F-16. W skrócie od 7 do 99 L na 100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
To jest Mustang. Spasowanie elementów do 2017 roku jakoś było marne, metry kwadratowe plastiku, marne wyposażenie. Natomiast silnik nadrabia wszystkie braki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z małymi pierdołami wychodziły podobno nawet z fabryki więc nie można mieć do niego pretensji. Natomiast jakiejś specjalnej awaryjności nie widać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.6 i V8 GT 304KM 224kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Mustang V Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Średni koszt przejechania 100 km
72,00 zł
14,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Mustang V Coupe