Pracuje bez zarzutu. Skok dźwigni optymalny, działa lekko i pewnie.
5,0
Układ jezdny
W zasadzie powinno być mniej gwiazdek ze względu na sztywną tylną oś, ale z drugiej strony zrobiona jest naprawdę świetnie i dzięki niej auto dostarcza dużo radości właśnie dzięki lekko narowistemu tyłowi. W tym aucie to stare rozwiązanie w nowoczesnym wykonaniu jest naprawdę OK.
Dodam, że mam wersję Bullitt, która jest lekko utwardzona w stosunku do zwykłego GT.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest to szklana kula, ale widać co trzeba. To auto nie może mie okien jak autobus - coś za coś. Trochę słabo do tyłu widać...
5,0
Ergonomia
Rewelacja. Zrobiłem trasę 900km i czułem się, jakbym przejechał 200...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje automatycznej klimy. Poza tym OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera rewelacja, z tyłu osoby powyżej 180 cm się niezbyt mieszczą ze względu na nisko położoną tylną szybę. Na nogi też wiele miejsca nie mają, ale wystarcza go. Jest to jednak raczej auto dwuosobowe...
5,0
Wyciszenie
Wysoka ocena za to, że wprawdzie silnik przez cały czas słychać (na szczęście - brzmi cudownie), ale nie jest to dokuczliwe. Optymalny kompromis pomiędzy doznaniami dźwiękowymi w sportowym samochodzie a komfortem podróżowania.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 4,6l 315KM nieźle.
jazda bardzo ekonomiczna: 10l/14l
jazda spokojna, choć szybka 13l/18l
Oczywiście można spalić więcej... Dużo więcej...
Napraw jeszcze nie było, więc zobaczymy..
5,0
Stosunek jakość/cena
Pod tym względem jest bezkonkurencyjny..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie się nie zepsuł, a jeżdżę już od tygodnia... ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
[l/100km]