Silnik
: Silnik bardzo dynamiczny, można powiedzieć, że z \"kopem\".
5,0
Całokształt
Auto godne polecenia, przyjemność z jazdy niesamowita. Dobry system audio do którego możemy podpiąć iPoda lub dowolny inny odtwarzacz z interfejsem USB. Między zegarami umieszczony jest czterocalowy wyświetlacz LCD z ciekawymi aplikacjami przydatnymi w trasie bądź na torze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, pozwala na bardzo dynamiczną jazdę. Wciśnięcie pedału gazu \"do dechy\" daje uczucie niesamowitego \"kopa\". Dźwięk wydobywający się spod maski również przyjemny.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza automatyczna skrzynia biegów jakiej do tej pory miałem przyjemność używać. Bardzo przyjemnie się wyprzedza, zmiana biegów bardzo szybka. Przy spokojnej jeździe silnik utrzymywany w okolicach 1200 obrotów na minutę, co przekłada się na niskie jak na tę moc spalanie.
Dodatkiem jest tryb Sport, który pozwala zmienia biegi przy wyższych obrotach i pozwala na ręczny wybór biegu za pomocą przycisków na drążku – nie ukrywam, że manetki sprawdziłyby się o niebo lepiej, ale nie ma co narzekać, mamy tutaj dwa w jednym.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi. Pokonywanie zakrętów to sama przyjemność.
Hamulce bardzo sprawne, mogą zaskoczyć siłą.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność zadowalająca, niewysoki kokpit i duża szyba przednia robią swoje. Można by się było jedynie przyczepić do widoczności przy ciasnych zakrętach w lewo, gdzie widoczność jest ograniczona przez słupek.
4,0
Ergonomia
Wygodna kierownica i przyciski w jej obrębie, lecz brak regulacji w osi od-do kierowcy. Regulacja fotela może być dla niektórych (szczególnie o długich nogach lub krótkich rękach) w tym przypadku niewystarczająca.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w układzie jednostrefowym - mogłoby być lepiej. Ogrzewanie w porządku, działa całkiem szybko i sprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto posiada tylną kanapę, ale gdy kierowcy i przedniemu pasażerowi ma być wygodnie, z tyłu tak niestety nie będzie. Cztery osoby mogą nim spokojnie podróżować przy jakimś kompromisie.
Bagażnik wystarczająco pojemny by zmieścić 3, 4 (nie za duże) sztuki bagażu. Pod tylną szybą za tylnimi kanapami dodatkowa, miękka półka.
4,0
Wyciszenie
Bez rewelacji, aczkolwiek nie można powiedzieć, że samochód jest głośny w środku. Przy amerykańskich prędkościach autostradowych (105-120 km/h), jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tego typu silnik spalanie jest super. Producent deklaruje około 12-13 litrów w mieście i trochę poniżej 9 w trasie. Generalnie jest to prawda chociaż nierzadko w trasie udawało się zejść poniżej 7 litrów (przy trasie nie krótszej niż 300km), a zwykle było to bliżej 8 niż 9 litrów. W mieście około 14, w dużych korkach nawet 20.
Nie daję najwyższej oceny, bo to jednak mimo osiągów wciąż sporo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy tych osiągach cena nie powala. Ciężko stwierdzić jak koszty eksploatacji, ponieważ auto było użytkowane zbyt krótko. Spalanie na zadowalającym poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych problemów, ciężko stwierdzić przy tak krótkim użytkowaniu (2 miesiące).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych problemów, ciężko stwierdzić przy tak krótkim użytkowaniu (2 miesiące).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika V6 3.7 305KM 224kW
[l/100km]