Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mustang V Cabrio

Krzysztof, 6 lat temu
Silnik 5.0 GT 418KM 307kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Mustang V Cabrio 5.0 GT 418KM 307kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Silnik V8 5.0 L rocznik 2017 convertible , wspaniały samochód, wymagający od kierowcy umiejętności i treningu ( najlepiej na płycie poślizgowej). Nie wybacza brawury i braku doświadczenia. Odwdzięcza się przyjemnością z prowadzenia samochodu, takiej atawistycznej frajdy z każdego połkniętego zakrętu i przyśpieszenia na prostej, no i ten dźwięk pięciolitrowej v-ósemki. Nadal jak wsiadam to mimowolnie zaczynam uśmiechać się , tak od ucha do ucha. Uważam, że miłośnik motoryzacji powinien choć raz posiadać tego typu pojazd. A technicznie to mocno ucywilizowana wersja prymitywnych muscle carów z usa. Poprawiono zawieszenie, układ kierowniczy, wyposażenie. A i cena za takie auto bardzo przyzwoita. Brawo !
Wrażenia
5,0
Silnik
Zwija asfalt i połyka 18 l na sto, spokojnie jadąc mieści się w 12 l.
5,0
Skrzynia biegów
Może DSG jest bardziej aksamitna ale działa bardzo płynnie. Po przejściu na mod sport robi się szybka i trochę brutalna.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, prawie europejski, problemy z fatalnymi fabrycznymi oponami ( pirelli z mexyku ). Wymieniłem jesienią na zimówki i znaczna poprawa przyczepności i prowadzenia.
4,0
Karoseria
Kształty każdy widzi, niestety kompletnie brak zabezpieczenia mechanicznego i antykorozyjnego podwozia. Po odebraniu zabezpieczyłem profile i podwozie systemem waxoil.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez dachu pełna panorama ;-), z dachem kiepsko. Jest kamera wsteczna.
4,0
Ergonomia
Dobrze , jeden minus za idiotyczne klapki z plastiku zasłaniające automatyczny mechanizm składania dachu. Trzeba wysiadać i ręcznie je montować sic!.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Huragan i prawie zamrażarka chyba na amerykańską pustynię.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód to rewelacja, tył raczej symboliczny, ale i tak fajnie, że jest, bo większość konkurencji go nie ma.
4,0
Wyciszenie
Dobrze, podwozie wymagało zabezpieczenia które trochę wyciszyło kamyki walące w tylko polakierowane blachy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla kierowców z ciężką nogą może być kosztowne częste tankowanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wystarczy porównać z cenami innych V8.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pół roku i narazie zero usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.0 GT 418KM 307kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Mustang V Cabrio