Silnik
: mocny mimo tylko 200koni i do tego malo pali,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: nie ma.
5,0
Całokształt
Swietne auto, bezawaryjnie, tanie w uzytkowaniu i zaskakujaco dobrze jezdzi. Duza przyjemnosc z jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Tylko 200KM, ale za to duzo momentu obrotowego. Mam tez sportowy walek rozrzadu i dyferencjal o innym przelozeniu, do tego wydech z GT. Jedzi duzo lepiej, niz wynikaloby z suchych danych.
4,0
Skrzynia biegów
5 biegowy manual, chyba mam problem z synchronizatorem 5 biegu, poza tym ok.
3,0
Układ jezdny
Prosta budowa, pancerny, ale na nierownosciach czuc, ze to sztywna belka.
5,0
Karoseria
Klasyczny wyglad, jest dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na coupe/cabrio jest ok.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie w Mustangu?? Po co komu. Co prawda wstawilem tlumiki od GT zamiast rezonatorow zamontowanych przez poprzedniego wlasciciela, bo bylo za glosno. Teraz jest w sam raz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest bardzo dobrze. Nie psuje sie, czesci eksploatacyjne smiesznie tanie, latwo mozna wszystko naprawic jakby co z powodu prostej budowy, moj egzemplatz tez bardzo malo pali (okolo 11l srednio) z powodu innego przelozenia dyferencjalu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bezawaryjny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na poczatku wyremontowalem zawieszenie, wydech i od tego czasu nic sie nie psuje. 3 lata bezawaryjnej jazdy. Budowa prawie pancerna, tam sie nie ma co zepsuc.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
[l/100km]