Silnik
: Mocniejszy niz by sie wydawalo (tylko 200KM)
4,0
Całokształt
Mustang to Mustang - budzetowe auto o dobrych osiagach, ktore ma dawac przyjemnosc z jazdy. Z tej roli wywiazuje sie bardzo dobrze. Ma calkiem sporo miejsca jak na ten typ auta, mozna nim wozic rodzine, ma 4 miejsca. W mojej wersji jest ekonomiczny. Nie za bardzo nadaje sie do jazdy zima, ze wzgledu na wlasciwosci jezdne. Wersja 4.0 V6 jest najslabsza, ale nie jest wcale zawalidroga, pozytywnie zaskakuje.
Wrażenia
5,0
Silnik
To tylko V6 200KM, ale jest szybsze niz by sie wydawalo. jestem przyzwyczajony do V8, ale ten silnik mnie pozytywnie zaskoczyl. Ladnie pracuje i dobrze brzmi, a w dodatku pali zaskakujaco malo. Oczywiscie wersja V8 albo chociaz V6 3.7 to inny swiat, ale do sprawnego przemieszczania sie wystarcza.
3,0
Skrzynia biegów
Wrzucac piatke trzeba sie nauczyc, nie zawsze wchodzi. Poza tym, zwykla skrzynia 5 biegowa, bez rewelacji.
3,0
Układ jezdny
Jest tak sobie, zawieszenie to prosta konstrukcja, moj egzemplarz ma opony 255 i jest czuly na nierownosci. Za to jest tanie w naprawach i przez to powinno byc trwale. Do tego mozliwosci tuningu sa nieograniczone, jest duzy wybor czesci aftermarketowych.
4,0
Karoseria
Jak to mustang - wolalbym wersje po liftingu z 2010, ale i tak jestem zadowolony. Auto z charakterem.
Sztywnosc kabrio mniejsza niz coupé czy inen auta, ja do tego zamontowalem wiele elementow zawieszenia z wersji GT (sztywniejsze) wiec mala sztywnosc karoserii jest odczuwalna.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzezen.
5,0
Ergonomia
jest ok, brakuje sterowania radiem z kierownicy. Zreszta fabryczne podstawowe radio gra fatalnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W normie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To kabriolet w wersji 2+2. spokojnie mozna przewiezc 4 osoby. Calkiem wygodny jak na ten typ auta,
4,0
Wyciszenie
mustang ma brzmiec, po co go wyciszac?
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moja wersja pali malo, jak na razie sie nie psuje, na razie koszty sa niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest to z zalozenia niedrogie auto, chociaz ceny kabrioletow na poczatku sezonu sa chore. W tej samej cenie moglem miec audi A4 quattro cabrio albo nawet A5, tylko z dachem. Utrata wartosci z wiekiem jest bardzo niska.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie tylko poprawilem pare rzeczy po poprzednim wlascicielu, wszystko wydaje sie byc sprawne. Dach troche moglby sie lepiej domykac, ale moze to kwestia regulacji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
[l/100km]