Dałbym 5 ale nie ma takiego auta któremu należy się taka ocena. W porównaniu z autami francuskimi którymi do tej pory jeździłem to jest doskonale!
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak to V8
4,0
Skrzynia biegów
Troche czasami się "zacina"ale w granicach normalności.
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze ale trzeba mieć naprawde mocne i dobre opony z przodu by auto jechało tam gdzie chesz. Odkąd założyłem Dayton D300 235/45/17 kłopoty znikneły. Z tyłu mam Dayton D300 255/40/17. Troche głosne ale coś za coś.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok!
5,0
Ergonomia
Jest ok!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok!
4,0
Wyciszenie
Troche głośnawo ale zawsze można sobie wyciszyć masą bitumiczna w arkuszach, ja tak zrobiłem i jest ok! Tylko w granicach rozsądku bo przecież taki gang musi być słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na V8 to po mieści ok 14-17 litrów na trasie jadąc 180 km/g (autostrada A2 Stryków-Nowy Tomyśl odcinek ok. 240 kilometrów) spalanie na poziomie 12 litrów, rewelacja. Jadąc spokojnie na trasie spali nie więcej jak 11 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jedynie koszty paliwa mogą wpływać na ocene jakość/cena. Poza tym jest ok!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest naprawde dobrze.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna rzecz jaka się popsuła to dyfer, niestety przywaliłem w studzienkę i coś w nim chrupneło. Jeździć się da ale troche "buczy" i jak się mocniej wdepnie to zgrzyta.Jednym słowem do wymiany (koszty to ok. 650 dolarów razem s pół osiami). To się stało z mojej winy więc ocena dobra.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 GT 218KM 160kW
[l/100km]