Silnik
: Jednostka niezniszczalna, dźwięk, moc i prostota jednostki.
100% przyjemności
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Ruda lubi błotniki.
Układ hamulcowy
: Pilnować i regenerować zaciski.
Silnik
: Grzeje się w upałach.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Prosta i niezniszczalna konstrukcja.
4,0
Skrzynia biegów
Da się ją opanować, ma swoje humory.
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
W manualu podczas wrzucania dwójki wylewamy wszystkie napoje znajdujące się w schowku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla osób siedzących z przodu idealne.
5,0
Wyciszenie
W tym aucie nie może być cicho!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem skąd koledzy wzięli liczby ok. 6l, ale jest to bajka.
W wersji manualnej na trasie autostrada: Gdańsk - Łódź przy emeryckiej jeździe na 5 auto pali 9l.
Nie jest to ekonomiczny wybór, ale jeśli chcemy zwracać na siebie uwagę i kochamy amerykańską motoryzację to jest to znakomity starter.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 V6 190KM 140kW
[l/100km]