Przeniesienie napędu
: Płynna współpraca silników że skrzynią. Oszczędny dzięki rekuperacji.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak
5,0
Całokształt
Fajne auto...niestety bardzo drogie w zakupie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Prawie wystarczający. Do spokojnej i oszczędnej jazdy idealny. Na autostradzie jeszcze ujdzie ale na wyścigi średnio się nadaje. Prawie niezauważalnie współpracuje z elektrykiem. Do 100km/h bardzo ekonomiczny. Powyżej spalanie rośnie ale tragedii nie ma.
5,0
Skrzynia biegów
CVT i tyle. Dobry do ekonomicznej i płynnej jazdy. Do gonienia są lepsze.
5,0
Układ jezdny
Jak to ford. Czuć jednak masę baterii.
5,0
Karoseria
Ładna i nie gnije. Reszta kwestia gustu.
Komfort
5,0
Widoczność
Bdb
4,0
Ergonomia
Dużo elektroniki...ale do ogarnięcia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bdb
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Bateria zajmuje jednak bagażnik. Wcale jej nie ukryli.
5,0
Wyciszenie
Do 100 bardzo cicho, do 140 cicho, powyżej jak każdy w tej klasie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik elektryczny pomaga w spalaniu i...hamowaniu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie, tani w eksploatacji (do 100kkm).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo dobrze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid 187KM 138kW
[l/100km]