Samochód robi piorunujące wrażenie na ulicy. Fotele i możliwość regulacji pozwoli każdemu odnaleźć prawidłową pozycję, która będzie idealna na dłuższe trasy. Samochód męczy się w mieście, to auto przeznaczone głównie do pokonywania długich dystansów. Silnik 2.0 - 240km daje mocną frajdę i duży zapas mocy podczas wyprzedzania. pasażerowie mówią ze mają sporo miejsca za moim fotelem (mam 195cm wzrostu)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje pięknie, dzwięk cieszy ucho, nadmiar mocy pozwala na szybkie i bezpieczne wyprzedzanie. minus to spalanie w mieście.
4,0
Skrzynia biegów
przy delikatnym obchodzeniu się z gazem skrzynia pracuje bardzo równo i niemalże nie zauważalnie zmienia biegi, przy gwałtownym dodawaniu biegi przeskakują podobnie jak by się to robiło konwecjonalnie. w pozycji "D" zmiana biegu trwa na oko mniej niż sekundę na "S" to już okolice 0,5 sek - oczywiście to subiektywna ocena.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Czarny lakier ciężko utrzymać w czystości. ale nie ma się do czego przyczepić.
Komfort
4,0
Widoczność
Liftback- tylnia szyba pod dużym kątem więc i światło małe (do parkowania przydatna jest kamera cofania). ale reszta boki i przód super.
5,0
Ergonomia
Auto przemyślane i na prawdę dopracowane.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
potrafi czasem przy zmianie prędkości np po wjeździe na autostradę zmniejszyć nadmiernie temperaturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże komfortowe i wygodne auto nic tu do dodania
4,0
Wyciszenie
powyżej 140km/h zaczyna być słychać opływające powietrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trzeba lać paliwo. serwis w normalnych pieniądzach.
5,0
Stosunek jakość/cena
pożądna limuzyna w dobrych pieniądzach
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujniki ciśnienia w kołach (zimowy zestaw opon z felgami) - błąd pojawił się po 100km po wyjechaniu z salonu. po dwóch wizytach w salonie problemu nie rozwiązano.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
[l/100km]