Ładny, plastikowy, bardzo dobry komfort jazdy. Drogi w naprawie.
Wrażenia
4,0
Silnik
1,6 troszkę za mały do takiego samochodu.
4,0
Skrzynia biegów
Za sztywna. Wsteczny bardzo sztywny.
1,0
Układ jezdny
Sama jazda bez zarzutu, bajka. Tylko po 40 000 poszło łożysko w przednim kole (wymianę objęła gwarancja). 2 dni temu pękła maglownica (!!! - 87 tysięcy przebiegu) - wymiana w serwisie ok. 7 000 PLN + robocizna = ok. 10 000 PLN. Samochód jest wart ok. 50 000 PLN. No cóż samochód na F!!!
5,0
Karoseria
Kolor bajka - Red Ruby. Póki co nie rdzewieje. Ale połowa to plastik sklejony z blachą. Ciekawy patent.
Komfort
4,0
Widoczność
Za grube przednie i środkowe słupki.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fordowskie patenty są niezłe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cztery osoby, nikt nie narzeka.
5,0
Wyciszenie
Po Skodzie OCTAVI jest zdecydowanie lepiej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z mojej opinii widać, że mam felerny egzemplarz lub samochody na "f" nie są najszczęśliwszym wyborem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie, po 5 latach, adekwatna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów - trzy razy wymieniałem plastikową nakładkę na dźwignię regulacji wysokości fotela kierowcy, jakiś bubel konstrukcyjny.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
5 lat - dwie poważne awarie. Nie wiem ile kosztują łożyska do kół, ale cena maglownicy (elektroniczne programowanie) - powala na kolana.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 160KM 118kW
[l/100km]