Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mondeo V Kombi

Wojtek, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 TDCi Bi-Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 215 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Mondeo V Kombi 2.0 TDCi Bi-Turbo 210KM 154kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
3,93
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Ma kilka bolączek głównie z osprzętem silnika. Każdy je zna więc szybko można to wyeliminować i cieszyć się jazdą.
Wrażenia
4,0
Silnik
Podobno pancerny, jeden z lepszych diesli, ale ma swoje bolączki. EGR, termostat, wycieki z pompy CR.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia poprawiona względem tej z MK4, choć niektórzy tego nie wiedzą. Bardzo przyjemna podczas delikatnej jazdy. Trochę słabiej gdy wymagamy od czegoś więcej. Potrafi zrobić przebiegi rzędu 300 tys. więc chyba całkiem dobrze jak na automat.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie jak zawsze w Fordzie na wysokim poziomie. Wymieranie nierówności na 18" odczuwalne, ale akceptowalne.
3,0
Karoseria
Lakier słaby, dużo odprysków na masce i dachu. Podwozie bez zabezpieczenia antykorozyjnego, ale nie straszy.
Komfort
3,0
Widoczność
Boczne lusterka, ale mało które mi pasują. Poza tym chyba jak w każdym nowszym aucie - niewielkie okna i szerokie słupki.
4,0
Ergonomia
W sumie wszystko pod ręką. Konsola i kierownica nie jest przeładowana guzikami. Szybko we wszystkim się odnalazłem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
U mnie bez zastrzeżeń, grzeje kiedy trzeba i chłodzi gdy za gorąco, ale nie mam porównania do innych aut w tym segmencie. Odejmuję gwiazdkę za wentylowane fotele, które mocno chłodzą siedzisko, a beznadziejnie oparcie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na 5 gwiazdek zasługuje Superb.
4,0
Wyciszenie
Całkiem niezłe. Klejone szyby przednie boczne, akustyczna szyba czołowa. W opcji można było dostać ANC. Przy 140 km/h samochód płynie, a my może spokojnie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To co zwykle pada oscyluje w okolicach 1000-1500 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Z perspektywy tego, jakie otrzymujemy wyposażenie w cenie zakupu oraz koszty utrzymania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Piszę o sytuacjach, które słyszałem lub sam doznałem: - automatyczna klapa bagażnik: przetarta wiązka - wentylacja: z nawiewów leci różna temp. powietrza - czujnik ciśnienia oleju: wywala błąd/traci moc
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Piszę o sytuacjach, które słyszałem lub sam doznałem: - blokujący się EGR: powoduje błąd skrzyni biegów - chłodniczka EGR: pękająca obudowa - termostat: pękająca obudowa - pompa wody: pęka plastikowy wirnik - PowerShift: no jak padnie to naprawa 10k zł

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi Bi-Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford Mondeo V

Liczba wpisów: 20

Ford Mondeo V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford Mondeo V Kombi