Design rzadzi. Auto jest śliczne.
w środku czy w bagażniku czuć ze to amerykańskie auto (widać pare miejsc wcktorym księgowi zaoszczędzili np vs Opel insygnia) ale ogólnie biorąc pod uwagę wygląd,dynamikę i komfort i (super wyciszenie!) vs cenę po upustach uważam ze to chyba najlepszy wybor obecnie z nowa superb do spolki (superbchyba jednak droższy nie wspominając o super premium pastuszku ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
Dokładnie to czego można się spodziewać po 2.0 diesel.Rajdowka to to nie jest ale wmiare się zbiera, fajna nadsterowność tylu jak się ostro w zakręt wchodzi ;)
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam uwag.generalnie u wszystkich chyba sie poprawiło (nie mam porównania tylko z Francuzami)
4,0
Układ jezdny
Jest ok, jeżeli sie ostro przyspiesza na 2-3 biegu na pofałdowanej wzdłuż drodze auto ciut myszkuje kierownica czego tak mocno nie odczuwałem w insigni czy astrzę 4. Ale generalnie jedzie tam gdzie skręca sie kierownica :)
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam uwag, może ciut grube słupki A ale to chyba podobnie u wszystkich
3,0
Ergonomia
Tutaj mogłoby być lepiej - widać ze to auto z USA - a to zaoszczędzone 5 USD na schowku pod kierownica, a to 2 dolary na gownianych haczykach wciąganiu czy podwójna podłoga gowniana vs Opel - niby pierdoły na codzień niezbyt istotne ale jednak...z drugiejcstrony jak dzięki temu można dostać 20% upustu na furę wcale nie w mega wypasie i cena zbliża sie do klasy golfa 7 czy astry kombi to można to zrozumieć jak zostaje dobrze ponad 20 tysi w kieszeni vs passat (który wg mnie po prostu nie jest tyle wart mimo przewag w tych drobiazgach)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacyjnie szybko nagrzewa wnętrze w zimie (elektryczna grzałka działa dużo lepiej niż w oplu)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok
5,0
Wyciszenie
Rewelacja.jedna z najwiekszych zalet tej fury - lecę 220kmh I Halas jak w insigni czy b8 testosterone przy 140-160
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdzę szybko - trasa 2/3, krotkie odcinki miejskie 1/3 - srednie spalanie z 20 tys km o ile pamietam koło 8.
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę ze przy odrobinie chęci i zakombinowania z flota można kupić Golda 2.0 150km z paroma opcjami za 90 tys brutto to jest bardzo dobra propozycja - passat jest dużo droższy. Superb wszedł troche pózniej i Z tegorocznego słyszałem offy trochę lepsze (10-12%) niż w vw ale chyba jednak mondziak wychodzi najtaniej vs kupa blachy jaka sie dostaje. Jak bym wybierał jeszcze raz teraz to napewno Ford Ew vs superb. Jak ktos sieczna VAGa upiera to napewno superb - nie kumam zakompleksionych którzy dopłacają 10% żeby zamienić kurę na masce na VW
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 22tys generalnie nic specjalnego - jedna wizyta w serwisie (Pojawiło sie pukanie spod podwozia przy jezdzie >140kmh - Ford ma na to biuletyn - jakaś zaślepka). Słabe teleskopy bagażnika - w teście zahara było to sąmo - szczególnie w zimie sie otwoera wolno...może warto dopłacić do elektryka? Coś tam rownież zaskrzypiało przy pasie ze 2 razy - przy przegladzie poprosze Zeby zerkneli. Generalnie fura była jedna z pierwszych dostarczonych gen V z fabryki do Polski wiec pewnie sie uczyli skręcać jeszcze ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic ale przy gym przeboegu (22k) to chyba normalne u wszystkich
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 150KM 110kW
[l/100km]