Inne
: Wyciszenie i komfort jazdy jak w aucie klasy premium.
5,0
Całokształt
Po przesiadce z Passata zdecydowanie na plus.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba się przyzwyczaić do innego zestopniowania skrzyni w porównaniu z grupą VW. Specyficzne szarpnięcie między 1 a 2 biegiem niezależnie od obrotów.
5,0
Układ jezdny
Co tu dużo pisać. Słynne zawieszenie Forda. Rewelacja. Wcześniejsze 6 aut z grupy VW z tej perspektywy prowadziły się jak taczki:)
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie auto, ale dzięki czujnikom parkowania jazda nawet po mieście nie sprawia problemów.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Mam wersję z małym wyświetlaczem, więc na konsoli jest sporo przycisków, ale ich rozmieszczenie i funkcjonalność jest do ogarnięcia w 2 dni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko jak należy. Klima działa rewelacyjnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie po prostu powala na kolana. W kabinie jest tak cicho, że warto co chwilę spoglądać na prędkościomierz, bo naprawdę łatwo się zapomnieć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po pierwszym 1000 km spalanie wg. wyświetlacza 7,2l/100 km. 90% jazda po mieście. Doskonały wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wyśmienicie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe auto więc ciężko coś powiedzieć, ale wydaje się, że Ford naprawdę przyłożył się do tego modelu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 150KM 110kW
[l/100km]