Wygląda na to że Ford zrobił postęp z nowym Mondeo, nie jest to klasa premium w wykończeniu bo nie znajdzesz tam szczotkowanego aluminium ale cała reszta tzn tworzywa, design, elektronika są naprawdę dobre. tego właśnie można oczekiwac od samochodu tej klasy
Wrażenia
4,0
Silnik
240KM daje radę :) w dalszym ciągu na dotarciu więc o maksymalnych osiągach nie mogę mówić bo niesprawdzałem - ale ciągnie do przodu bez limitu. Bardzo cichy
4,0
Skrzynia biegów
6 stopniowy automat daje radę - nie widze wielkiej różnicy między DSG, czy Linear Tronic - wygląda to dobrze
5,0
Układ jezdny
zestrojenie zawieszenia i wspomagania kierownicy na b. dobrym poziomie - jak to Ford - prowadzi sie dobrze tak jak powinien samochód. Opony 18'' nie wpływaja negatywnie na komfort
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag - plus wszystkie czujniki - generalnie wie się wszystko co się dzieje dookoła
4,0
Ergonomia
bez uwag - poprawnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa poprawnie - jedyny minus to brak możliwości zamknięcia poszczególnych nawiewów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
prześciganie sie na cm w raportach nie ma większego sensu - samochód jest b. duży - bagaznik również - bez uwag
4,0
Wyciszenie
dobrze a nawet b. dobrze - tutaj Ford ociera się o klase premium
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam nadzieję że dam radę - komuter wskazuje 8,5l /100km
4,0
Stosunek jakość/cena
klasa średnia za rozsądne pieniądze - po zniżkach w cenie małego SUVa z pełnym wyposażeniem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to nowy samochód - za wcześnie by coś powiedzieć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
[l/100km]