Auto jest bardzo wygodne i przestronne ale ma to swoje wady bo parkowanie w mieście jest trudne, zawracanie na ciasnych ulicach na 3 razy.
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 TDCI 140km bardzo dobrze się sprawdza w tym samochodzie, brak zastrzeżeń co do kultury pracy jak na klekota
3,0
Skrzynia biegów
bardzo krótka na pierwszych 4 biegach, jedni to lubią ja nie bo trzeba często "wiosłować" lewarkiem. Generalnie na 2 max 35km/h, na 3 max 55km/h, na 4 max 85km/h a silnik wyje i wchodzi na obroty. Jazda 60km/h na 3 biegu jest głośna a na 4 jest poniżej 1400 obrotów więc silnik się dusi.
4,0
Układ jezdny
precyzyjny ale moje auto dość często traciło zbieżność
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra z przodu, tylna szyba w sedanie nie za wiele daje w przy bardziej skomplikowanych manewrach ale jest ok
4,0
Ergonomia
auto jest duże, wygodne, dobrze skrojone. Nastawione na ergonomię i wygodę użytkowania. Deska jest czytelna nie ma za dużo przycisków, ekran dotykowy sprawdza się całkiem dobrze, chociaż w zimie są duże problemy zanim się nagrzeje powietrze. W moim egzemplarzu problemem są fotele, w których poza regulacją lędźwi można zmieniać jedynie kąt oparcia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowa automatyczna klima, bez zarzutów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogrom przestrzeni z przodu (a ważę ponad 100kg), tyl jeszcze bardziej komfortowy.
5,0
Wyciszenie
bardzo dobro jeśli silnik pracuje do ok 2800 obrotów, później dobre. jest bardzo ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części są dość tanie, na rynku jest masa zamienników. Niskie spalanie to niskie koszty paliwa. Użytkuję to auto głównie w trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest stosunkowo tanie, jakość wysoka (jak na segment D w klasie średniej).
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobnych usterek miałem naprawdę dużo, głównie psuły się wszelkiej maści plastiki pod maską: mocowania reflektorów, zatyczki wlewów itd., przepalające się żarówki mijania (dlatego od dawna nie używam przełącznika świateł - jest w trybie auto), rozładowujący się akumulator (system audio na postoju po 5 min doprowadza do alertu o rozładowanym akumulatorze a po 15 min naprawdę potrafi unieruchomić pojazd...)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie i hamulce - krzywa piasta, krzywe tarcze, uszkodzona końcówka drążka - poważne, czyli dwumasa, dpf i silnik czekają na następnego właściciela ;)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]