Samochód mega pakowny i "mocny". Dwukrotnie wybrałem się na kemping i do auta wsadziłem pół mieszkania - mimo tego nie odczuwa się braku mocy. Całkiem nowoczesny wygląd, nie stracił na czasie. Kupiłbym ponownie :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny i żwawy - dwukrotnie jechałem na kemping (1 raz z wypełnionym po brzegi bagażnikiem, drugi raz z przyczepą) i samochód w ogóle nie odczuwa spadku mocy. Dobrze serwisowany motor wytrzyma kilkaset tysięcy kilometrów. Warto dbać o regularną zmianę oleju i filtrów. Spalanie w trasie przy prędkości 90km/h wyniesie ok. 6 litrów, natomiast przy większych prędkościach 110-130 trzeba liczyć okolice 7-8.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna 6 biegowa, całkiem żwawa. Na pewno nie pracuje tak dobrze jak DSG. Czasem zdarzy się przeciągnąć bieg i zmienić go w okolicach 2200 obrotów w sytuacji gdy czuć, że samochód mógłby jechać na wyższym biegu.
5,0
Układ jezdny
Fajnie się prowadzi, zawraca niemal w miejscu (a napewno lepiej niż część kompaktów, którymi poruszałem się do tej pory).
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]