Auto wygodne do prowadzenia jak na silnik 2 litrowy pali więcej niż dwudziestu piwoszy przy kuflu.
Dużo miejsca tak dla pasażerów jak i pojemny bagażnik. I to chyba tyle
Wrażenia
3,0
Silnik
Dość mocny ale za to częste komunikaty w rodzaju "usterka silnika" po czym trudno doszukać się o co mu chodziło.
1,0
Skrzynia biegów
To jest tak zwany automat nie automat czyli skrzynia sterowana elektronicznie.
Można to ująć w jednym słowie "masakra" ten kto to programował musiał być kompletnie pijany albo robił to na tzw. czuja.
Samochód robi takie cuda na pierwszym i drugim biegu że czasem masz wrażenie że w coś wjechałeś albo ktoś ci wjechał w tyłek, ciężko to nawet opisać.
Broń boże przełączać manualnie w ruchu miejskim bo kilka dni i filtr cząstek zawalony
5,0
Układ jezdny
Bardzo poprawny
4,0
Karoseria
Dość trwała , ładna sylwetka tylko przy tej klasie i wielkości maski można było zaprojektować do niej siłownik a nie drut
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra
3,0
Ergonomia
Przyzwoita
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zostawia wiele do życzenia zwłaszcza klima,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To należy pochwalić, miejsca sporo myślę że nie jeden bus by się nie powstydził
3,0
Wyciszenie
Dość głośny ale słucham radia więc potencjometr w górę .
Wygodne sterowanie pilotem na kierownicy
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwożerny smok jak na 2 litrowy silnik ,mam porównanie ze starszą wersją mondeo też z automatyczną skrzynią a mianowicie -duży krok w tył
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli komuś bardziej zależy na pakowności niż wygodzie jazdy będzie zadowolony
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nieuniknione jak w każdym aucie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze się nie doczekałem na szczęście
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]