Inne
: Niezawodność, miało być ford ... wort a okazało się, że koledzy z BMW 5 czy Passatów mieli dużo, dużo więcej przygód
5,0
Całokształt
Samochód mam trzy lata, kupiłem z przebiegiem 130 tysięcy, teraz dochodzę do 200 tysięcy. Przez ten czas naprawiałem sprężarkę klimatyzacji (400zł), wymieniłem akumulator (450zł) i tyle, do tego zmiana klocków, płynów, filtrów, itd. Samochód bardzo bezawaryjny, bardzo wygodny (trasa ze środkowych Włoch do polski, ok 1800 km "z przysiadu" i nawet nie bolały za bardzo plecy. Pojemny, świetnie wyposażony, ładny. Pewnie są bardziej "charakterne" i niepospolite auta ale z punktu widzenia rozsądku i przyjemności prowadzenia - genialny wybór.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, elastyczny, totalnie bezawaryjny, spala pomiędzy 5.4 spokojna jazda do Chorwacji a 7.4 jazda miejska ze sporymi korkami.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Bardzo wygodny, jednocześnie pewny w zakrętach, czasami można sobie sprowadzić banana na twarz w zakrętach ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów, dużo miejsca, dobre rozplanowanie, materiały przyzwoite (Titanium X)
5,0
Ergonomia
OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetne, nigdy nie zaparowały mi szyby, podgrzewanie przedniej szyby fajne zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miałem tylko w służbowym superbie.
4,0
Wyciszenie
Jest ok, przy 160-180 robi się trochę głośno ale do przeżycia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Praktycznie zero awarii przez 3 lata, spalanie niskie, ceny olejów, filtrów, etc bardzo przyzwoite.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]