najlepszy samochód jakim jeździł w skali , naprawy kontra przebieg oraz cena kontra jakość .
Auto sprowadziłem z Włoch w wersji GIA , nawet jakaś kobietka gada do mnie po włosku i mogę jej wydawać komendy - np Kimatizatore maxima i juz właczone .
Bardzo wytrzymały wóz , bardzo precyzyjne prowadzenie , jedyna wada to zużycie tylnych opon przy szybkiej jeździe . Nowe opony GooDY/ F1 posżły mi po 45 000 km . Auto jest bardzo długie i w zakrętach tylne opony dostają wycisk , bo ciężki samochód , nigdy nie wpadłem w poslizg .
w 12 miesięcy zrobiłem 96 000 km - żadnej awarii , spalanie 6,3 L na automacie / a jeżdżę naprawdę szybko , automat 6 biegowy trochę wolny prxy nagłym starcie ale płynna zmiana biegów i rewalacyjne przełozenie np na tempomacie .
w porównaniu z mk3 to jest super samochód , solidna konstrukcja nadwozia , po 160 km/h trochę szumi .
Wrażenia
5,0
Silnik
rewalyjna eklestycznosci idynamika , trochę głosny diesel ale za to bardzo wytrzymały .
5,0
Skrzynia biegów
automat na 6 + , 250 000 przebiegu i zadnej róznicy w prowadzeniu i zmianie biegów
5,0
Układ jezdny
to jest prawdziwa zaleta fordów mk4 , chłopcy z WV i Innych marek mogą sie od nich duzo nauczyć .
Komfort
5,0
Widoczność
cisza do 160 km /h , komford , duzo miejsca , kombi super pojemne
4,0
Ergonomia
5+
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko na 5+
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kto jezdzi to wie
4,0
Wyciszenie
jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie spalanie , częsci w orygale dośc drogie ale za to np w automacie wymiana rozrzadu co 200 000 km . koszt wymiany rozrzadu 1200 zł z łancuchem 1600 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie naprawiałem wiec nie było awarii ...aaa zarówki mijania z 4 razy przepaliło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]