Silnik super pracuje odpala bez problemu nawet w minus -17 stopni super.Nie można nażekac
5,0
Skrzynia biegów
Super skrzynia zrywna i na autostrade idealna do jazdy w długie trasy.Nie wchodzą biegi jak w jelczu czy starze.
4,0
Układ jezdny
DObrze sie prowadzi leciutko, ale denerwujący w zime jest czujnik acc nie da rady nic z tym zrobic zeby w zime zmienil sposub dzialania bo jak czlowiek czasami potrzebuje wiec pod gazem to blokuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc nie jest super ale jest dobra troche zabudowane slupki i inne elementy zasłaniają przy manewrowaniu ale jest ok.
5,0
Ergonomia
Jest Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super jak w piecu po chwili klima dwustrefowa radzi jak ta lala
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo duzo miejsca idzie sie obrocic co mało samochód ma, a ja akurat jestem misiowaty wiec potrzebuje wiecej miejsca.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super spalanie mi jak narazie wychodzi 6-6,5 litra takze z porównaniem z tego co mialem wczesniej w dodge to tam mialem 18 litrow ale gazu przy silniku 3,8 V6
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z niczym nie mialem problemow jak narazie i oby tak zostalo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem tylko łożysko teraz do wymiany
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]