miał być duży jest duży
miał mało palić, pali przeciętnie
ogólnie może być.
Dupy nie urywa ale jeździ
Wrażenia
4,0
Silnik
Wewnątrz silnik słychać minimalnie.
Elastyczność jak w benzyniaku, przyspiesza w dosyć dużym zakresie obrotów. Porównuję do TDI VW, gdzie od 1800 - 3000 było kopnięcie.
Na zakrętach trzeba redukować o jeden bieg niżej niż w passacie.
4,0
Skrzynia biegów
ok, ale nie wiem gdzie używać 6 biegu. Przy jeździe po polkich drogach i prędkościach 100 - 120, ani hałas, ani spalanie nie spada w porównaniu do 5 biegu, a przyspieszyć trudniej.
4,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi bardzo dobrze. Na drogach z koleinami przeszkadzają szerokie opony
Komfort
4,0
Widoczność
do cofania trzeba się przyzwyczaić, poza tym ok
jakoś ta szyba tylna tak daleko
4,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki, wygodnie oprócz przycisków w drzwiach kierowcy od sterowania szybami - idiotyzm. szybami z tyłu łatwiej sterować prawą ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko w porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca pod dostatkiem z przodu i z tyłu, bagażnik wielki i ładowność jak w dostawczaku. super
4,0
Wyciszenie
silnik przyzwoicie wyciszony, zwykle bardziej słychać szum opon niż silnik. Opony hałasują ale to nie wina auta, zmienię na inne to ocenię
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto/trasa - 8/6 przy oszczędnej jeździe 9/7,5 przy jeździe normalnej
4,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakas gumka we wtryskach
podłokietnik - pęknięty zatrzask
drzwi skrzypią
podnośnik szyby mruczy do mnie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniona turbinka i sprzęgło (na gwarancji)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]