Fokus 2 z silnikiem 1.8 tdci robi mi kuku. Samochód nie ciągnie powyżej 190km/h ( 200 km/h nieosiągalne - no chyba z przepaści ).
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Bez zarzutu. Opony letnie po drugim sezonie ( 40tys.km ) do wyrzucenia - są wyszczotkowane.
Opony zimowe wytrzymały 1 sezon ( pirell sottozero ).
Komfort
2,0
Widoczność
W kabinie ok. Kiepsko natomiast świecą reflektory ( nie mam ksenonów). W deszczową pogodę - trafedia. Odpowiedź serwisu - zakupić sobie żarówki Philips - żartownisie. w Fokusie 2 światła o niebo lepsze.
3,0
Ergonomia
W wersji goldx żeby radio bez mp3 było?? Nagłośnienie też jakieś kijowe.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kiepskie siedzenia dla pasażerów.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnia prędkość liczona od 80tys km to 69 km/h ( 70%trasa( ale jakie sa trasy w PL każdy wie )/30% miasto) oraz spalanie 6.9l/100 km . Oceńcie sami.
3,0
Stosunek jakość/cena
2 lata temu samochód był ok. Teraz się opatrzył. Za cenę 100tys. PLN - nie polecam. Szukajcie japończyków.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Beznadzieja. Psuje się dosłownie wszystko (leje klimatyzacja, zapychają się dysze spryskiwaczy, żarówka postojowa potrafi wpaść do reflektora, wyciszenie w kabinie pod nogami spada) . Co chwila akcja serwisowa.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Generalnie w drodze nie zawiodło. Martwi natomiast częstotliwośc odwiedzania serwisu ( średnio 1 raz na miesiąc ).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]