Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mondeo IV Kombi

elmec@poczta.onet.pl, 15 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Mondeo IV Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW 2007-2014 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mimo gabarytów i wagi auta, przy dynamicznej jeździe, rewelacyjne zużycie paliwa
5,0
Całokształt
doskonałe, ale jak dla mnie z jednego względu - kupiłam auto w Niemczech (nowe, nierejestrowane, z salonu, zerowy przebieg) na przełomie sierpnia i września 2008 roku - kurs euro sprawił, że za najwyższy model z dodatkowymi opcjami wyposażenia (titanium + tempomat + przyciemniane szyby + relingi + podgrzewane siedzenia itd.) zapłaciłam o ok. 30 tyś zł mniej niż takie same modele oferowane w Polsce
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
rewelacja 6-ty bieg! super praca z tempomatem i prawdziwa oszczędność paliwa
5,0
Układ jezdny
nie mam zastrzeżeń, ładnie płynie po rodzimych wyrwach w asfalcie
Komfort
4,0
Widoczność
gdyby nie czujniki z przodu i z tyłu byłoby ciężko z parkowaniem w ciasnym mieście jednak czujniki parkowania gdy zamarzną, lub mocniej się ubrudzą odmawiają posłuszeństwa no i wtedy zaczyna się problem... ogrzewanie przedniej szyby przestaje przeszkadzać po krótkim okresie adaptacji do nowych warunków widoczności
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam zastrzeżeń, dodatkowym plusem są podgrzewane przednie fotele podgrzewana przednia szyba - rewelacja - skrobaczka do lodu pozostaje używana tylko do bocznych szyb!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co prawda za przegląd jeszcze nie płaciłam, ale z tego, co zdążyłam już ustalić - cena jest rozsądna, trzeba jednak porównać kilka ofert serwisów, bo można się zdziwić i przepłacić nawet o 50%
5,0
Stosunek jakość/cena
doskonałe, ale jak dla mnie z jednego względu - kupiłam auto w Niemczech (nowe, nierejestrowane, z salonu, zerowy przebieg) na przełomie sierpnia i września 2008 roku - kurs euro sprawił, że za najwyższy model z dodatkowymi opcjami wyposażenia (titatnium + tempomat + przyciemniane szyby + relingi + podgrzewane siedzenia itd.) zapłaciłam o ok. 30 tyś zł mniej niż takie same modele oferowane w Polsce
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w tajemniczy sposób potargała się wykładzina podłogowa obok dywanika (podejrzewam moje szpilki;D)po lewej stronie dźwigni zmiany biegów, na razie nie wymieniona, nie mam koncepcji co z nią zrobić jeszcze nie musieliśmy korzystać z pomocy ASO czujniki parkowania gdy zamarzną, lub mocniej się ubrudzą odmawiają posłuszeństwa nic nie trzeszczy - gdy oglądałam w salonie modele niższe, np. ghia, gold, to miały one duuuużo gorszej jakości plastiki i tapicerkę, w titanium bez zarzutu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek jedynie niedogodność związana z zimą - gdy drzwi zamarzną, to po otwarciu i zamknięciu komputer pokładowy ostrzega o tym, że pozostają otwarte i świecą się światła w środku pojazdu, niestety nie wszystkie światła można wyłączyć ręcznie ;)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Mondeo IV Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Mondeo IV Kombi