Zawieszenie
: Niby kombi, a prowadzi się jak marzenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Zatrzaski w schowku pod łokietnikiem się wyrobiły.
Karoseria
: Trzaski elementów plastikowych na „kokpicie” szczególnie przy niskiej temperaturze.
Układ elektryczny
: Klakson stracił jedną oktawę.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
125 KM okazało się trochę nie wystarczające, dla tak dużego samochodu. Po małym chiptuningu oceniam, że moc wzrosła do ok. 150 KM auto ma wystarczającą dynamikę w porównaniu do konkurencji, a to głównie przez wysoki moment obrotowy.
5,0
Skrzynia biegów
Nie jest to skrzynia rodem ze sportowego auta, ale prawie... Precyzja na \"szóstkę\".
5,0
Układ jezdny
Jak na auto w klasie premium, to chyba żaden inny producent nie może pochwalić cię tak dobrze prowadzącym się samochodem. Zawieszenie zestrojone dość sportowo, ale pomimo to komfort jest na dobrym poziomie.
Komfort
4,0
Widoczność
Biorąc pod uwagę wielkość auta, nic nie można mu pod tym względem zarzucić.
4,0
Ergonomia
Dla mnie jako użytkownika Fordów jest na piątkę. Schowki ukryte w podłokietniku mają słabej jakości zatrzaski, a to przeszkadza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą funkcja \"odszraniania\" auta, jest nie do przecenienia. Latem klimatyzacja nie dostaje zadyszki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Żeby mieć tyle miejsca w samochodzie to trzeba by zakupić co najmniej BMW 5.
4,0
Wyciszenie
Tylko w limuzynach jest ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy dynamicznej jeździe średnie spalanie na poziomie 7l to dobry wynik, jak na tak ciężki samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to choroby wieku dziecięcego, są małe problemy ze spasowaniem plastików.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic tylko jeździć.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
[l/100km]