Zaskakujący pojazd, w większości aspektów użytkowania pozytywnie. Niewiele brakuje do pięciu gwiazdek.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność silnika, to jego pierwsza zaleta. Wyprzedzanie na szóstce, czy to ciężarówki, czy szybszego pojazdu, nie stresuje. Przy redukcji do 4 wbija w fotel jak co najmniej w v8 . A przy spokojnej jeździe ekologiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Powinno być tyle gwiazdek ile biegów.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się rewelacyjnie.
3,0
Karoseria
Rdza po intensywnej jeździe zasolonymi drogami pojawia się zbyt wcześnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Na szczęście zazwyczaj jeździ się do przodu i tu jest idealnie.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez piątej gwiazdki za brak ogrzewania lusterek w standardzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Znakomicie. Przy dwóch pełnowymiarowych fotelikach dziecięcych , w środku siedzi się swobodnie.
5,0
Wyciszenie
Można swobodnie rozmawiać przy prędkościach nie wymagających całkowitego skupienia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chcąc wykorzystywać właściwości silnika, niezbędne odpowiednie ogumienie i hamulce, a to wymaga większych kosztów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znalazłem tańszego i pewnego auta z takimi parametrami i walorami użytkowymi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rdza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez ponad 20k km w ciągu 10 miesięcy użytkowania intensywnego niezawodny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
[l/100km]