Silnik mocny, bardzo elastyczny, ciągnie od 2 000 obr/min jak diesel tylko że kończy ok. 6 000.
4,0
Skrzynia biegów
6 bieg jest typowym nadbiegiem ale mógłby być troszke dluższy, max osiągi są na biegu 5.
5,0
Układ jezdny
mam wersje z regulowana twardością zawieszenia, kiedy chcę jest twardy jak deska i kiedy mam ochotę jest komfortowy (ale do miękkości citroena mu daleko)
Komfort
4,0
Widoczność
z czujnikami z przodu i tyłu z manewrami nie ma problemów nawet moja żona. ksenony nie są skrętne ( a w vectrze były, ale za to sa mocniejsze)
4,0
Ergonomia
poza w paroma niedoróbkami jest ok. np. w komputerze pokładowym chwilowe zurzycie nazywa się \"odległość\" i kretyński system pochylania lusterek przy cofaniu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok, troche robi przeciągi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest o.k., z tyłu też nie źle, ale w Vectrze kombi z tylu było więcej miejsca
3,0
Wyciszenie
do prędkości 160 km/h jest ok, a powyżej głośny szum powietrza (vectra wyglądala bardziej kanciasto ale przy prędkościach ok. 200km/h była wyraźnie cichsza)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
taki silnik musi wypić, max. szarpanie w mieście i traza na maxa - 16 l/100km, min. spokojna iprzepisowa jazda po slowackich i węgierskich drogach 9 l/100km, średnio 11-12 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
za tą kase i przy tej mocy moglem jedynie wybierać między Vectrą 2,8 V6 260KM, ale vectre tylko diesla już miałem, a to był nowy model
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
błąd w opisie w komputerze pokładowym, stale żle czytające katalogi mp3 radio sony - serwis nie widzi problemu i mnie olewa