Inne
: Dużo miejsca i wygoda, ogromny bagażnik , świetne prowadzenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Spalone wtyczki żarówki
Silnik
: Branie oleju
Układ hamulcowy
: Szybko żuzywają się klocki tylnie
3,0
Całokształt
Problemy z elektronika,cieknąca przekładnia kierownicza,przepalające się wtyczki żarówek h7.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bierze olej,od 100 do 200 ml na 1tysiąć km.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem wypada jedynka.
4,0
Układ jezdny
Wytrzymały dobre prowadzenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Grube słupki A, tylna szyba bardzo mała, gdyby nie czujnik parkowania byłaby tragedia .
3,0
Ergonomia
O.K, poprawna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra, szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu, ogromny bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h o,k, powyżej szum.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeciętne, jak na tę klasę samochodu,oryginalne części w cenie zamienników, oczywiście w sklepach internetowych.
3,0
Stosunek jakość/cena
Na razie tragedii nie ma, zobaczymy dalej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzony skraplacz klimatyzacji 5 lat, pocąca się przekładnia kierownicza, spalone 2 wtyczki świateł mijania, problem z matą pod fotelem, włącza się brzęczyk nie zapiętych pasów,problemy z spadającymi obrotami (zabrudzona przepustnica), trzeszczące plastiki w kokpicie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW
[l/100km]