Atrakcyjny wygląd, kolor czarny metalizowany, plus czarne szyby tylne-boczne i tylna, przyciemnione boczne przednie, Srebrne wykończenia, plus srebrne relingi dachowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby być trochę zrywniejszy w dolnym zakresie obrotów. Po redukcji nawet nieźle, ale to przecież silnik bez turbiny. Przy dużych prędkościach (Niemcy i nieprzepisowa jazda) i długiej jeździe na autostradach trochę pociągnie olej, który nie ginie praktycznie przy przepisowej jeździe.
4,0
Skrzynia biegów
Przydałaby się 6-o biegowa.
4,0
Układ jezdny
Bardzo czułe wspomagania kierownicy, co dla mnie jest akurat minusem, za "szybko" reaguje, co mi przeszkadza w szybkim wchodzeniu w łuki.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przednie trochę ograniczają widocznośc po skosie.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy włączonej klimatyzacji i zamkniętym wylocie powietrza z lewej strony dmucha zimnem po lewej stronie głowy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto, przestrzeń porównywalna do poprzedniego modelu.
4,0
Wyciszenie
Miałem kiedyś Passata B-3 też benzynowego i na postoju praktycznie wydawało się, ze zgasł motor. Tu ciutkę za głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części na średnim strawnym poziomie, szybka dostępność. Plus, to niskie zużycie paliwa, jak na takie duże auto (przy umiarkowanej oczywiście i przepisowej jeździe).
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupowałem auto używane bogato wyposażone (GHIA) za 34.500,- (3 latek) więc cena zakupu w stosunku do nowego tak wyposażonego ok. 115-120.000 zł, jakość, komfort - rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem przez ponad 2 lata i zrobione około 65 tys. km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW
[l/100km]