Zawieszenie
: Idealne prowadzenie na szosie, wypośrodkowane między miekkim a sportowym.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczność jak na diesla to doskonale.
Mam wersję 175KM, opcja na stronie AutoCentrum jakośc zniknęła odkąd wprowadzono 200 konną wersję.
4,0
Skrzynia biegów
Mogłaby jeszcze chodzić jeszcze płynnie, ale jestem zadowolony.
5,0
Układ jezdny
Auto idealnie trzyma się drogi. Na lekkich poślizgach bocznych lekko nadsterowne, idealnie wyważone.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką w samochodzie. Dokleiłem uchwyt do nawigacji do prawego trójkąta po drugiej stronie od Ford Power i jest jak w samolocie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonała. Obecnie w gorące dni ustawiam klime na 20.5 lub 21 stopni i faktycznie tyle trzyma.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj również świetnie. Z tego powodu nie wybrałem Kugi, ani Focusa. Ale muszę dodać, że mam 190cm wzrostu.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, ale zawsze może być lepsze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 7,0 - 8,0 w zależności od agresywności jazdy.
W trasie poniżej 7.
Przy mieszanej trasie i różnej jeździe oscyluje wokół 7,4.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem wibracje w konsoli środkowej na 2000tys. obrotów. Rozebrałem konsolę - okazało się, że drgała plastikowa przepona pomiędzy radiem a klimą. Teraz jest bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po przejechaniu 10tys. bez zarzutu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Duratorq TDCI DPF 200KM 147kW
[l/100km]