Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mondeo IV Hatchback

Paweł Muś, 10 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 201 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Mondeo IV Hatchback 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW 2007-2014 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super oszczędny jak na mase silnika. Ogrom miejsca z przodu i z tyłu. Cieżko porównać do innych marek. Bagażnik ogormny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : DPF zapchany, po zdemontowaniu wszystko idealnie
Układ elektryczny : Małe problemy z oświetleniem przednim
4,0
Całokształt
Wszytko bardzo ładnie tylko widoczność. Żona juz 2 razy macała się z przeszkodami ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super a po zabraniu DPF jeszcze lepiej (bez chipa)
3,0
Skrzynia biegów
Biegi 1 i wsteczny ogólnie ciężko wchodzą ale podobno ten model tak ma. Za krótka 1 i 2. Tragedia w mieście, nie da się normalnie wykorzystać jazdy na Dieslu.
5,0
Układ jezdny
Idealnie. Jak to Ford. Trzyma się drogi jak przyklejony - oczywiście jak na mase.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność kiepska jeśli chodzi o zawracanie. Wysoie osoby będą miały problem ze słupkiem przy przedniej szybie - można przeoczyć samochód nadjeżdzający z prawej strony.
5,0
Ergonomia
Tak jak powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą ciepło latem zimno... ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedyny model klasy średniej z tego roku który pozwalał na wygodne ułożenie nóg kierowcy. Jestem wysoki. Tył to już wogóle bajka. Chyba tyle miejsca co w Skoda Superb.
5,0
Wyciszenie
Cicho i przyjemnie. Hałas tylko przy wysokich predkościach dochodzi z kół.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części i dodatkowo orginalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 30 tyś najlepszy wybór na rynku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem z sterownaiem kierownicy oraz adaptacyjnymi światłami. Po przeczyszczeniu stykó wszystko ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DPF łatwo się zapycha od jazdy w mieście. Regeneracja statyczna nie pomaga, tylko poziom oleju się podnosi. Po wybebeszeniu DPF wszytko chodzi idealnie (brak chip tuningu).

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Mondeo IV Hatchback