Silnik
: Super oszczędny jak na mase silnika. Ogrom miejsca z przodu i z tyłu. Cieżko porównać do innych marek. Bagażnik ogormny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: DPF zapchany, po zdemontowaniu wszystko idealnie
Układ elektryczny
: Małe problemy z oświetleniem przednim
4,0
Całokształt
Wszytko bardzo ładnie tylko widoczność. Żona juz 2 razy macała się z przeszkodami ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super a po zabraniu DPF jeszcze lepiej (bez chipa)
3,0
Skrzynia biegów
Biegi 1 i wsteczny ogólnie ciężko wchodzą ale podobno ten model tak ma. Za krótka 1 i 2. Tragedia w mieście, nie da się normalnie wykorzystać jazdy na Dieslu.
5,0
Układ jezdny
Idealnie. Jak to Ford. Trzyma się drogi jak przyklejony - oczywiście jak na mase.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność kiepska jeśli chodzi o zawracanie. Wysoie osoby będą miały problem ze słupkiem przy przedniej szybie - można przeoczyć samochód nadjeżdzający z prawej strony.
5,0
Ergonomia
Tak jak powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą ciepło latem zimno... ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedyny model klasy średniej z tego roku który pozwalał na wygodne ułożenie nóg kierowcy. Jestem wysoki. Tył to już wogóle bajka. Chyba tyle miejsca co w Skoda Superb.
5,0
Wyciszenie
Cicho i przyjemnie. Hałas tylko przy wysokich predkościach dochodzi z kół.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części i dodatkowo orginalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 30 tyś najlepszy wybór na rynku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem z sterownaiem kierownicy oraz adaptacyjnymi światłami. Po przeczyszczeniu stykó wszystko ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DPF łatwo się zapycha od jazdy w mieście. Regeneracja statyczna nie pomaga, tylko poziom oleju się podnosi. Po wybebeszeniu DPF wszytko chodzi idealnie (brak chip tuningu).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]