Kultura pracy oraz elastyczność ciągnie od najniższych obrotów wyprzedzanie bajka przy niedużym spalaniu;)
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowa skrzynia manualna zero problemów.
5,0
Układ jezdny
Mondziak dzięki szerokim gumą (235/45/17) jest przyklejony do drogi ponad to w wersji usportowionej zastosowana delikatnie sztywniejsze zawieszenie co nadaje jeździe charakter sportowy oraz możliwość wyłączenia systemu ESP
Komfort
4,0
Widoczność
Dość wysoko podniesiony tył samochodu i mocno pochylona tylna szyba bardzo zmniejsza widoczność
5,0
Ergonomia
liczne schowki oraz zastosowanie dobrych miękkich dobrze spasowanych materiałów.
Intuicyjne poruszanie się po komputerze pokładowym duże wyświetlacze converse+ oraz radia blaupunkt nx dvd ford.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super patent podgrzewana przednia szyba 2 strefowy climatronic z dodatkowym nawiewem na tyną kanapę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca dla pasażerów podróżujących zarówno z przodu jak i z tylu komfort podróżowania zwiększają elektrycznie podgrzewane fotele ;)
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dobre jak na samochód z silnikiem diesla przy wysokich obrotach słychać pracujący motor
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jak na swoją moc i osiągi pali nie dużo trasa ok 5.5 miasto 7.3
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]