Układ elektryczny
: wymiana wiązki w drzwiach od strony kierowcy. Sprawnie i bez kłopotów.
4,0
Całokształt
Dobrze auto polecam każdemu kto ceni przestrzeń w aucie i pewne prowadzenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dobrze wyciszony. W kabinie nprawdę jest cicho. Silnik jest bardzo elastyczny i oszczędny. Najniższe spalanie to 4,5 litra przy jeździe do 90 km/h.
Do 100 000km bez usterek Po 102 000 km wymiana na gwarancji koła dwumasowego.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje bardzo precyzyjnie. Żadnych problemów z włączaniem biegów.
5,0
Układ jezdny
Jeździ jak przyklejony. Przy 140 000 km wymieniłem tylko końcówki drążków kierowniczych. Reszta trzyma się bardzo dobrze. Zawieszenie jest w dalszym ciągu ciche. Amortyzatory po 140 000 km wykazały tłumienność na poziomie 80-82%. Widać że Ford przyłożył się do auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze choć auto jest szerokie i czasem przydają się składane lusterka przy mijaniu z innym autem.
5,0
Ergonomia
Cięźko się do czegokolwiek przyczepić. Wg mnie jest dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima latem przy długim postoju ma co robić aby schłodzić szybko wnętrze. Ale mogę dać jej silną 4. W accordzie spisuje się dużo lepiej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W zasadzie to tylko nowy Superb skody jest większy cała rezta aut w klasie nie ma porównania
5,0
Wyciszenie
Przy predkościach powyżej 180 km słychać szumy powietrza reszta ok