Inne
: Komfort podróżowania, jakość wykonania wnętrza oraz prowadzenie samochodu!
Jedyna rzecz, jakiej w Mondeo brakuje to napęd na 4 koła.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tą klasę i pojemność naprawdę bardzo dobra konstrukcja. Silnik w miarę mocny, oszczędny. Po rozgrzaniu w zasadzie nie słychać go w kabinie.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dobrane przełożenia, skrzynia działa precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Chyba najlepszy w klasie - świetnie tłumi nierówności, zapewnia dskonałą przyczepność. Auto prowadzi się rewelacyjnie (jak na rodzaj samochodu).
Świetny układ kierowniczy - bardzo precyzyjny, daje doskonałe czucie jezdni.
Komfort
3,0
Widoczność
Ciężko wyczuć auto - warto zainwestować w czujniki parkowania!
5,0
Ergonomia
Świetna, intuicyjna obsługa. Doskonała pozycja za kierownicą.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na diesla bardzo dobrze - dogrzewanie płynu chłodzącego przydaje się w zimie. Ciepłe powietrze wpływa do kabiny już po przejechaniu paruset metrów.
W lecie klimatyzacja bez zastrzeżeń - działa bardzo wydajnie. Czujnik nasłonecznienia działa bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto w środku jest ogromne. Duży bagażnik, bardzo duży rozstaw osi - chyba najwięcej miejsca w klasie.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala średnio około 0.5 litra więcej niż Leon TDI
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic na razie się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważniejszych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]