Silnik
: Naprawdę ciężko sie zorientować że to diesel.
5,0
Całokształt
Moim zdaniem marne szanse znaleźć lepszy samochód w cenie do 110tyś. Jest wielki, ładny, ekonomiczny, cichy, szybki... czego chcieć więcej od samochodu. Dla mnie bomba.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy i kulturalny jak na diesla - robota inżynierów z PSA/Citroen. Do pełni szczęścia trzeba by poczekać na wersję 2.2 TDCi która ma być niedługo z zaprzęgiem 170KM.
Mimo to wozik jest elastyczny i można nim poszaleć (zwłaszcza jak po chipowaniu moc rośnie mu 170KM a moment do 400NM).
5,0
Skrzynia biegów
W zasadzie manetka czasami sama wie lepiej jak ma się ułożyć. Skok krótki i intuicyjny. Można się czepiać krótkiego przełożenia 1 i 2 ale taka to już uroda turbodiesli.
5,0
Układ jezdny
W tej klasie nie ma nic lepszego moim skromnym zdaniem. Lepiej to już tylko w wozach 4x4.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu genialna. Do tyłu nieźle biorąc pod uwagę wysoki tyłek.
5,0
Ergonomia
Wszystko w pełni intuicyjne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jaka wentylacja ? ;) Jak po wyjeździe z salony ustawiłem 21C to od tego czasu sie nie dotykałem do klimatyzacji. Działa szybko i wydajnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie nie ma sobie równych. Z przodu duuużo miejsca a tyłu rekord w swojej klasie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze choć w Passacie jest ciszej... ale niewiele.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie 6.2l/100km jadąc 100-120, w mieście niezależnie czy jadąc sportowo czy delikatnie 8-8,5l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakby go wycenili 10tyś niżej to byłby hit sprzedaży.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co po 8000 nic się nie wydarzyło złego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Również ideał.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]