Zawieszenie
: tego czołgu nie da sie wyprowadzic z równowagi
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
mułowaty przy starcie, ale dobra elastycznośc od 3.
rewelacyjna 6 na długich trasach.
Mimo obaw 125 kM wystarcza jak na ta masę.
Klekot nawet znośny
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
tu wszelkie OPLE, VW , Toyoty zostaja daleko w tyle.
Nieównosci jezdni tu nie czuć!
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu raczej nie ma co spoglądać przez ramie!
3,0
Ergonomia
no tu to Ford ma jeszcze sporo do zrobienia:
- niech ktos niski zamknie klape w bagażyniku Hatchbacka
- wyreguluj sobie fotel nie klinując ręki
- sterowanie szybami tylnymi to tez troche gimnastyki
- znajdź miejsce na gaśnice
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to to mamy full wypas!!
Praiwie jak w mercolu E
jedyny wózek tej klasy, w ktorym dziecko moze podóżować w foteliku z wyprostowanymi nóżkami i jeszcze mieć full miejsca do przednich siedzeń ( nawet jak jedzie z nami koszykarz)
4,0
Wyciszenie
Jak na ropnika to ok!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
teraz jest zima więc rewelacji nie ma
Na autostradzie przy prędkości 110 zejdzie do 5.2 ( ale kto jeżdzi z taką prędkością).
Przy 160-180 jest około 6.6
5,0
Stosunek jakość/cena
za 96 tyś wersja Titanium z dodatkami
no to chyba całkiem ok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 2000 tyś jeszcze nic nie nawaliło......
;-)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 2000 tyś jeszcze nic nie nawaliło......
;-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
[l/100km]