Bardzo dobra kultura pracy silnika. Silnik posiada pewną turbodziurę, ale przy odrobinie wprawy można sobie z tym poradzić.
Generalnie silnik bardzo elastyczny i dynamiczny, wystarcza na masę 1,5 tony.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia sprawuje się bardzo dobrze. Co prawda I i II bieg mają krótkie przełożenia, ale potem jest już tylko lepiej. Bieg III I IV są bardzo dobrze dobrane do silnika. Nawet na V biegu auto ma dobre przyspieszenie.
5,0
Układ jezdny
Doskonale zestrojone zawieszenie. Bardzo dobrze samochód trzyba się nawierzchni. Nie wykazując praktycznie cech nad i podsterowności.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaic do podniesionego nieco tyłu samochodu. Polecam czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Sporo schowków, nawet bardzo przydatnych. Fotele bardzo wygodne, twarde ale jednocześnie zapewniające komfortowe podróżowanie. Tylna kanapa moim zdaniem jest jeszcze bardziej komfortowa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duży rozstaw osi, duży bagażnik i co najważniejsze dużo miejsca na nogi dla pasażerów na tylnej kanapie.
Kierowca i pasażer z przodu również nie będą narzekali na brak miejsca.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie auta jest naprawdę na wysokim poziomie. Przy prędkości 120, a nawetr 140 km/h można swobodnie rozmawiać. Słychać praktycznie szum powietrza opływającego samochód.
Czasami słychać troszkę klekoczące wtryski.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście według wskazań komputera pokładowaego spalanie wynsoi ok. 7,5 l/100 km, w trasie spada znacznie, nawet do poziomu 5,8 l/100km.
Średio spalanie w moim aucie jest na poziomie 6,3 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez usterek. Za mały przebieg.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
[l/100km]