Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mondeo IV Hatchback

JERZY M.K., 11 lat temu
Silnik 2.3 Duratec 161KM 118kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 63 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Mondeo IV Hatchback 2.3 Duratec 161KM 118kW od 2007 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : CICHO,PŁYNNIE, PROGRESYWNIE, MIŁO DLA UCHA
5,0
Całokształt
ZA TE PIENIĄDZE LEPIEJ NIE BĘDZIE
Wrażenia
5,0
Silnik
JAK NA WOLNOSSĄCY ZNAKOMICIE. NIE JEST TO TURBO, WIĘC NIE MA STRZAŁU Z 300 Nm, ALE MOC PŁYNIE PROGRESYWNIE AŻ DO 6,5 TYŚ OBR. HOJNY MOMENT I PŁYNNE ROZWIJANIE MOCY. BARDZO ŁADNIE WKRECA SIĘ NA OBROTY I MA NAD WTRAZ PRZYJEMNY DŹWIĘK JAK NA CZTEROCYLINDRÓWKĘ. SILNIK MAZDYM ŁAŃCUCH ROZRZĄDU = BEZPROBLEMOWOŚĆ I DŁUGOWIECZNOŚĆ ( TYCH CECH BRAK NOWOCZESNYM DIESLOM )
5,0
Skrzynia biegów
PRIORYTETEM JEST KOMFORT. PRZETWORNIK HYDROKINETYCZNY TO KLASYKA, PROSTA I BEZAWARYJNA. DWUSPRZĘGŁOWKI SĄ LEPSZE W WOZACH OSTRYCH ( NP. GOLF GTI ), ALE SA DROGIE I NIEMAL NIENAPRAWNE. JEST FUNKCJA MANUALNA, JEST PROGRAM SPORT...TO MÓJ ÓSMY AUTOMAT ( MIN 2XBMW5 I 1Xe-KLASA ). POLECAM.
5,0
Układ jezdny
Z TEGO SŁYNIE FORD.
Komfort
4,0
Widoczność
WÓZ SZEROKI, SIEDZI SIĘ GŁĘBOKO...DOŚĆ KROWIASTY. MAM CZUJNIKI WSZĘDZIE, TO POMAGA. JEŻDŻĘ SEDANEM I HATCHBACKIEM...SEDAN PRZEJZYSTRZY, ALE DŁUŻSZY. W MIEŚCIE GIMNASTYKA.
4,0
Ergonomia
OK
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
WERSJE TITANUM I GHIA MAJĄ WENTYLACJĘ W SŁUPKACH B - TO OGROMNA ZALETA ( MAM W SŁUŻBOWYM, W PRYWATNYM NIE ...). UKŁAD WYDAJNY, ALE BEZ TYLNYCH NAWIEWÓW, ZNACZNIE GORSZY KOMFORT PODRÓŻOWANIA DLA PASAŻERÓW ( DZIECI ?) TYLNEJ KANAPY. SZUKAJCIE MODELU Z NAWIEWAMI !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OGROM
5,0
Wyciszenie
Z BENZYNĄ ŚWIETNIE. AUTOMAT TRZYMA PONIŻEJ 2TYŚ OBR. I JEST CICHO JAK MAKIEM ZASIAŁ. NA AUTOSTRADZIE TEŻ BARDZO PRZYZWOICIE. SILNIK ŁADNIE BRZMI I NIE MĘCZY. W DIESLU ( tdcI 2.0 140 ) ZNACZNIE GŁOŚNIEJ I BUCZY.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SERWIS PROSTY BEZ KOMPLIKACJI - TANIEJ I RZADZIEJ NIŻ W DIESLACH. EKONOMIA JAZDY....PALI SPORO. RELATYWNIE SPORO. NIEWIELE MNIEJ NIŻ WOZY Z SILNIKAMI SZEŚCIOCYLINDROWYMI O POJEMNOŚCIACH 3.0 I WIĘCEJ...ALE TEN WÓZ KUPUJEMY DLA AKSAMITNEJ, CICHEJ JAZDY, I JAK WIDAĆ TAKA JEST JEJ CENA. W ZIMIE NA KRÓTKIM MIEŚCIE DO 14 L/100, NA DŁUGIM MIEŚCIE 11-12. LATEM W MIXIE OK 11, W TRASIE DA SIĘ 8,7-9,0 AUTOSTRADĄ 130-140.
5,0
Stosunek jakość/cena
WIELE PALĄCY AUTOMAT W BENZYNIE Z NIEWIELKIM PRZEBIEGIEM 40-50 TKM, Z KRAJOWEGO SALONU KOSZTUJE MNIEJ NIZ ROCZNIKOWO BLIŹNIACZY DIZELEK Z 150-200 TYŚ KM PRZELOTU.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.3 Duratec 161KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Mondeo IV Hatchback