Przeniesienie napędu
: skrzynia ładnie miękko pracuje może ciut lepiej niż w superbie i volkswagenie passacie.ale to może być subiektywne odczucie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: dgrania niosą się przez całe podwozie,może zawór .może pompa może,,,,,,,,,,
4,0
Całokształt
ogólnie pełna 4 może z małym plusem mimo tych w/w braków
zobaczymy co przyszłośc przyniesie. na razie 1000 km.
Wrażenia
4,0
Silnik
na wolnych obrotach jest głosnym,w czasie jazdy silnik delikatnie mruczy swoją melodię.ale.ale gdy obroty spadają i dochodzą w granicę 1000-800 obr.następują wibracje trwające około 3-4 sek.podnieśliśmy go na podnośnik i okazało się ż drganiamają zródło albo w zbiornku paliwa lub w komorzę silnika trudno to stwierdzić jednoznacznie.drgają pod spodem przewody paliwowe.zgłoszone do serwisu zobaczymy co wymyślą. minus wielki jak na tę klasę autka
5,0
Skrzynia biegów
jest to powershift/dsg/ forda chodzi na 5 testowałem skrzynie dsg w skodzie superb, i w passacie pracują podobnie.jest to rzecz normalna dla mnie ponieważ automatami jedżę już długo ,Zachwyty wydają marketingowcy,skrzynia zachowuje się dobrze ,płynie zmienia wgórę i w dół.
5,0
Układ jezdny
super ford jest znany z dobrych zawieszeń, w passacie podobnie, w skodzie też , w bmw 5 też dobrze rewelacjii proszę się nie spodziewać że bedziemy jeżdzić jak po maśle,i dziur nie będzie słychać
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu ok, nawet zaskoczenie, i dobre wrażenie zrobił na mnie słupek przód.wystarczy lekko odchylić głowę i widocznosć wspaniała do tyłu ciut gorzej.
5,0
Ergonomia
ok nie ma dużo guziko-logi.wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima sprawnie chłodzi ogrzewanie na razie nie sprawdzone/lato/
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok na tylnych siedzeniach tylko w superbie lepiej
4,0
Wyciszenie
dobrze byłoby lepiej gdyby silnik na wolnych nie klekotał,tak bardzo/w czasie jazdy jest ok. z przodu i z tyłu.co nie można powiedzieć o mondeo z silnikami diesla /w tyle okropne dudnienie/ proszę w czasie jazd próbnych siadać też na tylnych siedzeniach.da to wam pełny obraz wyciszenia auta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
narazie od 7.3do 10.4 trasa -miasto 50/50
4,0
Stosunek jakość/cena
dobrze mogłoby być lepiej z tymi pakietami wyposażenia.
nie zachwycają ksenony reklama w zwykłych halogenach ale dobrej marki widać porównywalnie, wię c nie polecam.trzeba pakiety przemyśleć przy zakupie pochłaniją kupę forsy a niektóre w tej klasie auta za te pieniążki powinny być w standartowo montowane.brak navi to też minus, jest w pakiecie cholernie droga /renault lagunka ma tom tom/
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak wyżej mogę dodać złe spasowanie tylnej klapy bagażnika/brzydko to wygląda jakby autko było po kolizjii/różnica około 8=10mmi przód maski również ale tu różnice są mniejsze/ gdzie te kontrole fabryczne. przygotowanie auta do sprzedaży klientowi się również kłania.etc.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie ,,lejem i jedziem.. usterki jak w/w.spodziewałem się
lepszego wizerunku marki ford ,ale diabeł tkwi w .....fordzie gwoli sprawiedliwości dodam ż e poprzedni mój model mondeo 2.5 v 6 automat przejachał juz 245000 km bez usterek, i chodzi nadal jak zegarek ma ocenę 5
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
[l/100km]