Inne
: Wygoda podróżowania i nieprzeciętny wygląd.
5,0
Całokształt
Polecam zakup tego samochodu wszystkim zastanawiającym się.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura jazdy to przyjemność. Mam wrażenie jedynie, że ciężko rusza.
3,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
3,0
Układ jezdny
Tak jak wszyscy oceniają - układ prowadzi się idealnie. Odpoczywam podczas jazdy - fotel kierowcy obniżam do samej podłogi, uruchamiam ogrzewanie fotela, klimatyzację, nawigację, muzyczkę i nie chcę mi się wysiadać.
Komfort
3,0
Widoczność
To trochę słaby punkt w samochodzie bez czujników parkowania. Z tyłu w zasadzie nie widać nic. Ale póki co, na razie nic nie uwaliłem, co zdarzało się w mniejszych samochodach.
3,0
Ergonomia
W środku salonowo. Przestrzeń i styl nie do pobicia.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W końcu można pooddychać w tym samochodzie swoim powietrze.
3,0
Wyciszenie
W porządku. Bez względu na prędkość słyszę tylko muzykę (RMF CLASSIC).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prz założonej instalacji gazowej z lubryfikacją (BRT) (wiele się naczytałem, aby tego nie robić) nie zaglądam do portfela. Instalacja gazowa bardziej przeszkadza niektórym osobom na stacjach benzynowych, gdy podjeżdżam nie pod ten dystrybutor. Ale ja nie lubię niepotrzebnie przepłacać za paliwo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto poszukać 3 - 4 letnich samochodów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przeszkadza wlewająca się woda do środka po otwarciu tylnej klapy.Można się przyzwyczaić.
Wymiana żarówki wiąże się z wyjęciem reflektora. Łatwo nie jest.
Ponadto nastąpiło samoistne pęknięcie szyby przedniej (podgrzewana, z czujnikami deszczu, w odcieniu niebieskim, krótko mówiąc drożej już być nie może - w ASO 4000,00 zł Zamiennik 1300,00 zł. Na szczęście zapłaciłem z AC.)
Na trasie mam kłopot z zasięgiem radia - system audio połączony z nawigacją i telefonem.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie cisza
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW
[l/100km]