Układ hamulcowy
: Brzytwa wciska w pasy równo !!! Trzeba uważać na tych \"mistrzów\" na ogonie !!!!
5,0
Całokształt
Mogę powiedzieć, że jak dla mnie jest super z małym mankamentem, w przedniej szybie jak świeci słoneczko odbija się nawiew deski rozdzielczej. No ale cóż ideału na razie nie spotkałem. Nie polecam tego silnika, kierowcom rajdowym, wyścigowym i tym którzy myślą, że tacy są (he, he...). Dla oszczędnego ojca dużej rodziny OK.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brak ciągu na wyższych biegach. Trzeba wysoko \"kręcić\" żeby chciał szybciej jechać ale trudno wymagać od 110 km rajdowych osiągów. Mnie te wystarczają
5,0
Skrzynia biegów
Pełna precyzja delikatne muśnięcie wystarczy...
5,0
Układ jezdny
Tutaj pełen odlot wiem co mówię jeździłem kilkoma samochodami a brat jest szczęśliwym posiadaczem Forda Escorta Cosworth 4x4. Znawcy tematu wiedzą o co biega. Jeździłem brata kilka raz (dał pojeździć)można porównywać !!!
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu słaba, trzeba patrzeć w boczne (ja i tak głównie z nich korzystam), na boki nie jest żle do przodu też.
5,0
Ergonomia
W porównaniu z poprzednimi modelami, które zajeżdzałem ten ma wszystko pod ręką...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest lato więc powiem tylko, że klimatronik chłodzi jak piwo z lodówki !!! Czy grzeje zobaczymy ale sądzę, że tak.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Korzystam czasami z komunikacji miejskiej i powiem tak, miejsca jak w pustm tramwaju !!! Polecam otyłym, z nadwagą, przerośniętym i rozrośniętym...
4,0
Wyciszenie
Jest Ok... do około 160 km/h ale po co szybciej na naszych drogach. Może to wina słabszego silnika. Który zaczyna się powoli męczyć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu jest sedno sprawy. Dużo jeżdzę a nie lubie z powodów rodzinnych diesla. Dlatego kupiłem oszczędny mały silnik (w rajdach też nie uczestniczę. Porobiłem sobie po 300 km parętestów. I tak: Jeżdząc delikatnie zmiana biegu pomiędzy 2500 a 3000 obr./min i nie przekraczanie 3000 (w praktyce przy nie dużym obciążeniu to około 100 - 110 km/h) nie jeżdzeniu wolno na zbyt wysokim biegu mniej niż około 1700 - 1900 obr./min można zejść do 6,0 - 6,5 l/100 km przy jęździe \"normalnej\" to 7,0 - 8,0 l/100 km jak się chce zawsze można spalić więcej. W mieście oszczędnie, delikatne przyspieszanie, zmiana biegów patrz wyżej da się jechać 7,5 - 8,5 l/100 km no i oczywiście da sie wiecej...!
5,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj po rabatach i negocjacjach super !!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie ok...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie ok...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 110KM 81kW
[l/100km]