Silnik
: dynamiczny silnik o niesamowitych dynamicznych parametrach. szkoda ze slaby uklad paliwowy i ze taki glosny jak młocarnia a nie urzadzenie z 2002 roku
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: uklad zasilania paliwem. pompa+lstwa=8000zl, wtryski 4x1700 zł
Karoseria
: rdzewieje i peka szyba przednia podgrzewana = 1000zl
Układ hamulcowy
: piszcza klocki, wymiana tarcz, zacina sie reczny
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
klekot na wolnych obrotach, szczegolnie jak jest zimny. Bardzo elastyczny, benzynowe z tą mocą zostaja daleko w tyle. jechalem max 220 i jeszcze bylo mozna.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Szybko wysiadaja elementy zawieszenia na naszych drogach co pogarsza manewrowanie autem. trzeba o to dbac.
Komfort
4,0
Widoczność
troche male lusterka boczne i wsteczne.
3,0
Ergonomia
jezdzilem bardziej ergonomicznymi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w upały klima bardzo szumi w poczatkowej fazie chlodzenia
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
malo schowkow, brak lamki dla pasazerow z tylu. Cienkie oswietlenie wewnetrzne.
3,0
Wyciszenie
moglby byc cichszy ale tragedii nie ma, przyjemniej w trasie niz po miescie.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6l/100 km to mity! Moze tak spalic jaksie jedzie turystycznie 50km/godz na IV biegu. Normalny czlowiek jesli jedzie do roboty i z powrotem, spali ok 9-11l/100km w trasie ok. 8l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
tani przy zakupie, mega drogi w serwisie.
Typowa pułapka koncernu OMC!!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samoistne pekniecia szyby przedniej !!!, klopoty z zamkami w drzwiach. Rdzewieja tylne drzwi u dołu i od spodu juz w 4 letnim samochodzie!!!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wtryskiwacze! pompa wtrysk!, koło dwumasowe, tarcze!, hamulec reczny
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]