CAŁOŚĆ POZYTYWNIE, BARDZO EKONOMICZNE DYNAMICZNE AUTO, NIESTETY KOROZJA NA DRZWIACH TO OGROMNA PORAŻKA, A 12 LETNIA GWARANCJA NA KAROSERIE TO FIKCJA W SERWISIE TE DRZWI ROBILI JUŻ 4 RAZY I ZA KAŻDYM RAZEM ROBIĄ WIELKĄ ŁASKĘ. WARUNKIEM UTRZYMANIA GWARANCJI SĄ COROCZNE PRZEGLĄDY GWARANCYJNE PO KTÓRYM KAŻĄ POLAKIEROWAĆ PÓŁ SAMOCHODU NA KOSZT KLIENTA (BO TU KAMIEŃ UDERZYŁ, A TU SIĘ WGIEŁO TYLKO PAN TEGO NIE WIDZI SKANDAL!!!!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
DOBRE AUTO TYLKO STRASZNIE RDZEWIEJE A W SERWISIE ROBIĄ Z WŁAŚCICIELA SAMOCHODU BALONA I ROBIĄ WSZYSTKO ŻEBY GO SPUŚCIĆ BEZ WYKONANIA NAPRAWY.
5,0
Skrzynia biegów
OK 6 BIEGÓW
5,0
Układ jezdny
KOMFORTOWO, DOBRZE SIĘ PROWADZI
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA TAK DUŻY SAMOCHÓD REWELACJA
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIE BYŁO ŻADNYCH AWARII MECHANICZNYCH
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]