Silnik
: Nierewelacyjny do miasta (słaby start) ale super na trasę, doskonale ciągnie przy obrotach 1800 - 2500, bardzo pewnie sie wyprzedza.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Ognisko rdzy na tylnych drzwiach (u spodu)
Układ hamulcowy
: Częsta wymiana tarcz hamulcowych
4,0
Całokształt
Bardzo praktyczne auto, olbrzymi bagażnik, świetne zawieszenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Klekoce na niskich obrotach, słabo nabiera obrotów do 1800 (anemia) a potem jak się włącza turbinka to jakby dostal kopa w tyłek. Niezbyt to przyjemne w mieście ale niezwykle elastyczny na trasie.
3,0
Skrzynia biegów
Wyraźne wybieranie biegów ale 2-ka slabo wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Doskonale dobrany ale co 30tys wymieniane były jakieś gumki w zawieszeniu (co prawda oj nie oszczędzałem zawieszenia a felgi kilkakrotnie prostowali!)
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najbardziej mnie cieszy podgrzewana przednia szyba. W zimie potrzeba 20 sek i nie ma już lodu!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BARDZO dużo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Silnik na niskich obrotach za głośno słychać, przy dużych prędkościach świszczy gdzieś na uszczelkach w drzwiach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana tarcz hamulcowych co 30tys, żarówki, przewody paliwowe.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie działo się nic poważnego (nigdy nie zawiódł mnie na trasie) ale usterki nie byłe też błahe.
Po 2 latach pojawiły się ogniska rdzy na tylnych drzwiach - zostały wymienione przez serwis
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]